Інтернет-магазин вишиванок від майстрині Галини Михайлюк

Бажаєте купити вишиванку? Тоді ви там де потрібно. Увага! Діють ЗНИЖКИ на вишиванки!!!.

(067)360-88-72, (097)551-84-89 з 9до 20
(099)006-08-72, (093)805-36-02_
Доставка по всій Україні та за кордон
Замовляйте online щоденно та цілодобово
Бажаєте купити вишиванку, але сайт погано завантажується. Тоді можна купити вишиванку тут






понеділок, 10 грудня 2012 р.

Концепція ВКБ


Концепція ВКБ

У 2003 році 7 країн – Польща, Румунія, Сербія та Чорногорія, Словаччина, Угорщина, Україна та Чехія – підписали Карпатську конвенцію, в якій зобов’язалися охороняти чистоту та екологію Карпат, зберігати та примножувати місцеві традиції тощо.
Відтоді зародилась ідея про загальнокарпатський бренд, який би об’єднав усі Карпати – природні об’єкти, місцеві традиції, спосіб ведення господарювання, продукцію. Проводились семінари за участю міжнародних та громадських організацій: ФіБЛ (Швейцарія), Традиція білих Карпат (Чехія), Проект FORZA (Ужгород), Міжнародний кооператив «Longo May», МБО «Зелене досьє» (Київ), «Хайфер Проджект Інтернешенл» (Львів), Асоціація «Чиста флора», Центр громадських ініціатив (Івано-Франківськ), Федерація органічного руху України та інші.
    Дослідження досвіду Чехії, Швейцарії та України показували, що місцевим виробникам різноманітної продукції, місцевому населенню потрібна підтримка, яка може бути у формі торгівельної марки (бренду). Така відзнака сприятиме економічному розвитку  регіону в цілому, відновленню традиційної продукції  та розвитку Карпат, як туристичного регіону.
На спільному швейцарсько-українському  семінарі 21 серпня 2010 року було прийнято рішення про необхідність впровадження Карпатського.
    Проведені заходи щодо популяризації Карпатського Бренду через ЗМІ. Асоціацією «Чиста Флора» 20 жовтня 2010 року проведено семінар за участю журналістів, лідерів областей та презентовано в туристичному комплексі «Княжий град» Карпатський Бренд, як єдине ціле в майстер-класах народних промислів, зеленого туризму, народних музик, органічного харчування.
    Міжнародні експерти, виробники та переробними сільськогосподарської продукції, представники органів виконавчої влади та місцевого самоврядування визначили основу розвитку Великого Карпатського Бренду – галузь підтримки здорової їжі, як пріоритет в Карпатському регіоні. Співпраця в розвитку інших видів промислів та послуг доповнить багатовекторну ідею якості Карпатського продукту.  
Мета Великого Карпатського Бренду: зробити територію Карпатського регіону конкурентно-спроможним світовим заповідником, який буде розвиватися в природних умовах з дбайливим і відповідальним ставленням до навколишнього світу, гармонійною взаємодією з природою, основою сталого розвитку для місцевих продуктів та послуг.

КРИТЕРІЇ ВЕЛИКОГО КАРПАТСЬКОГО БРЕНДУ

Маркою/брендом  можуть відзначатися продукція, послуги, , які є традиційними для Карпатського регіону і спрямовані на його культурний та економічний розвиток та відповідають встановленим критеріям:

вироблені в регіоні та відповідають встановленим якісним характеристикам продукту, сировини, способу вирощування, переробки, смакових особливостей; сприятимуть відродженню ефективного органічного, природного, екологічного та інших видів землеробства.
використовувати щонайменше 70% сировини та інгредієнтів, які походять з регіону Карпат,
сприяти популяризації здорового харчування через пропозицію екологічно чистих продуктів з регіону Карпат для розвитку сталого туризму;
узгоджуються з національними та місцевими законодавчими вимогами
виготовлятись за технологією, яка сприяє збереженню довкілля та регіональних традицій ;
виробники продукції повинні  дотримуватись етичних норм партнерства у всіх сферах співпраці;
виробники продукції повинні сприяти розвитку бренду та його популяризації серед споживачів.

Завдання бренду.
1. Успішна реалізація продуктів та послуг з Карпат.
2. Підтримка малих та середніх виробників.
3. Гарантувати надання основного набору послуг, відповідно до концепції, та належним чином підтримувати інфраструктуру у робочому стані, для задоволення потреб цільових споживачів.
4. Створювати нові чинники привабливості для забезпечення зовнішньої підтримки з боку бізнесу, жителів території, громадських організацій, медіа, влади.
5. Доносити інформацію до усіх потенційних клієнтів, щодо унікальних особливостей, відмінностях, перевагах, через комунікацію з цільовими групами споживачів, тим самим формуючи позитивний імідж території, продукції, послуг.

Основні виклики 

конкуренція з сторони  великих брендів та монополістів;
не згуртованість та недостатня взаємодія громад;
співпраця з центральними та місцевими владними структурами;
розробити схему підтримки виробників надбавкою до вартості місцевої продукції;
забезпечити малим та середнім виробникам ширші можливості виходу на ринки.

Заходи щодо реалізації (впровадження) Карпатського бренду

1. Зібрати інформацію щодо діючих місцевих брендів.
2. Вивчити досвід діяльності міжнародних проектів і громадських організацій в інших країнах.
3. Проведення SWOT аналізу.
4. Визначити цільового споживача продукції. Позиціонування продукції під Карпатським Брендом на ринку.
5. Розробити маркетинговий план, який описує донесення особливих характеристик продукції до споживача.
6. Узгодити концепцію та створення дизайну логотипу та правила його використання.
7. Створити асоціацію учасників Великого Карпатського Бренду. Розробити умови вступу та членства.
8. Розробити стандартні вимоги для продукції та послуг Великого Карпатського Бренду
9. Розробити систему та органи моніторингу за виконанням вимог стандарту.
10.  Створити інформаційну структуру, в якій відбуватиметься обмін досвідом, інформацією між учасниками асоціації.
11. Популяризувати продукти Великого Карпатського Бренду та методи їх виробництва, а також розвиток агро-екотуризму.
12. Підписати меморандум про співпрацю з головами облдержадміністрацій, обласних рад та керівниками громадських організацій Карпатського регіону.
13. Підписати меморандум про співпрацю з представниками комерційних структур, які можуть сприяти популяризації бренду.
14. Створити центри відродження виробництва місцевих харчових продуктів: школи, тваринництва, рослинництва, бджолярства, виробництва та переробки продукції.
15.  Активна популяризація торгової марки шляхом проведення конференцій  круглих столів, презентацій, ярмарок, виставок.
16. Сприяти створенню реального, доступного ринку місцевої та регіональної продукції.
17. Широко презентувати та рекламувати бренд в інвестиційно-туристичному та промисловому аспектах.
18.  Створення маркетингової схеми для промоції  Карпат як унікального джерела, що включає розвиток сприятливих умов для  агро еко та етно туризму, продуктів та послуг.

РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ
з метою просування Великого Карпатського Бренду
на глобальному ринку

1. Підписання меморандуму між країнами – учасницями Карпатської конвенції про просування Карпатського бренду в світі.
2. Дослідження законодавчих вимог та можливості просування харчових продуктів Великого Карпатського Бренду на міжнародні ринки.
3. Всіляко пропагувати бренд країн учасників “Карпатської конвенції ” про Карпати, як єдиний цілісний механізм збереження довкілля, високої якості послуг туризму, продукції та автентичності краю.
4. Взаємна співпраця та просуванням продукції на ринки країн «Карпатської конвенції» та координація дій країн до просування послуг і продукції в країни Європи, Азії, Америки, як якісного та цілісного продукту.  

ВЛАСНИКИ ІДЕЇ ТА ЛОГОТИПУ
Логотип розроблявся на конкурсній основі з 21 серпня 2010 р. по 21 вересня 2012 року. Затверджений асоціацією «Чиста флора» учасником та ідеологом Великого Карпатського Бренду 27 вересня 2012 р.
Власниками ідеї та логотипу є реорганізована  асоціація  «Чиста флора» в асоціацію  Великий  Карпатський Бренд «Чиста флора». Логотип повинен бути зареєстрований та юридично захищений. Асоціація Великого Карпатського Бренду»Чиста флора»  встановлює правила використання логотипу виробниками продукції Карпатського бренду.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар